2008. március 4., kedd

A nagy nap!

Én miért nem kapok reggelit?
Vacsorát sem kaptam, enni szeretnék!


Ma kell vinni Benjikét a dokihoz.
Tegnap este elvettem előlük az ennivalót, és olyan helyre tettem ahova sem a Benji, sem az Absnitzli nem tud felugrani. A többiek nagyon hamar megtalálták, igaz, hogy ott régen is volt nekik ennivaló. Mióta, ketten nem tudnak felugrani, azóta nem teszek oda ennivalót, csak vizet, meg a rágni való fű is ott van. Ezért szoktam a Benjit időnként feltenni. Az Absnitzlinek meg már régóta nincsenek fogai, ezért ő már nem nagyon tud füvet rágni. Erről jut eszembe, úgy látom neki is megint begyulladt a nyálkahártyája, ezért rá is nagyon od kell figyelni.
Mind aketten ott sündörögnerk a konynában, ahol a táp szokott lenni, és nem értik, hogy miért nem adok nekki enni. Sajnálom őket, de a Benji miatt ennyitt ki fognak bírni.
Úgy látom, hogy a Benjinek még mindig nem volt széklete. Ezért is szólni kell a Miklósnak.
Délután kettöre kell vinni.

Nincsenek megjegyzések: