2008. március 9., vasárnap

Még mindig nincs vége!


A banda néhány tagja, középen a Benji, fésülködésre várva, ma reggel.
Absniztli és a Benji, a két beteg a konvektor elött.


Most jöttünk haza az orvostól. Út közben nem volt semmi baj, símán mentünk, és símán jöttünk. Igaz, hogy bringával mentem.
Mielött elindultunk azt vettem észre, hogy a Benji pisilni akar, de nem tud. Ezt is megnézte a doki, és sajnos jól láttam. Meg kellett katéterezni. A katéter símán felment a hólyagba, a lefolyó vizelet tiszta volt, semmi homok nem volt benne. Ezért szinte biztos, hogy ingerületvezetési probléma van.
A gerinc fájdalmai követkazménye ez is. Kapott B12 vitamint injekcióban, mert az az idegek ingerület vezetésén javít. Remélem annyit, hogy viszonylag élhető élete lesz. A gyúlladások miatt a szokásos antibiotikumot és fájdalomcsaillapítót kapta.
Lelkiismeret fúrdalásom van amiért nem vettem észre elöbb, hogy valami baj van. Az összes tétovaságára azt hittem, hogy a kora miatt van. Pedig már hónapok óta alakult a fogai miatt az összes gyulladás, ami most mutatkozik egyszerre. Bele halok, ha nem jön rendbe. Az életem 16 éve vele telt. Annyi szépséggel ajándékozott meg, hogy nem lehet hála nélkül gondolni rá.
A nyálkahártyáját is fertőtlenítette a doki. A szemfogai helyén még mindig két hatalmas kráter van. Ezeket is fertőtlenítette. El kellet kábítani, ezért most a ketrecben van, hogy nehogy összetörje magát, vagy valahogy megsérűljön. Enni sem lehet neki, mert még félrenyelhet. A váladéktól, ami folyamatosan képződik neki, úgyis állandóan fúldoklik. Ha teljesen elmúlik a kábítás hatása, csak akkor jöhet ki.
Keden kell újra vissza vinni. Addig egyfolytában drukkolok neki.

Nincsenek megjegyzések: