2014. január 3., péntek

Várakozó álláspont.

Tegnap este sikerült a vérvétel. Eredmény ma este hat óra tájban, akkor megint megyünk. Minden ettől függ, még UH-val is megnézzük a veséit.

Mióta ilyen gyengén van, elfoglalta a hálószobát. A heverőre tettem neki egy fürdőlepedőt, és azt jó meleg helyet teljesen birtokba vette. Időnként kijön pisilni, és inni, majd nagyon komótosan oda visszamegy. Nincs bezárva az ajtó és a többiek mégsem abajgatják, csak néha benéznek, és már jönnek el az ajtótól, így nyugodtan pihenhet.

Kora reggel mikor felébredtem és körülnéztem, megnéztem a biliket és abban amit ő szokott használni, nem találtam semmit. Egyszerűen nem értettem a dolgot, mert voltak reggelek amikor nem csak a bilik, de a WC köve is úszott. Ehhez képest most semmi. Már azt hittem, hogy alakul a dolog, amikor elkezdtem rendbe tenni a nappalit, és valami olyasmire bukkantam amit nem tudok hova tenni. Van egy fotelágy ami egyszerűen fotelként üzemel, alvásra szokták a macskák használni, minden nap egy plüsskefével összeszedem a rátapadt szőrt. Na ekkor ért a meglepetés, nedves volt, valamelyik lepisilte. Igazából nem tudom melyik, mert a megváltozott helyzet miatt akármelyik reagálhatott így. De azért a mennyiségből, és abból, hogy tíz óráig sem pisilni a Salika, úgy gondolom, hogy ő volt. Nem örülök neki, de ha csak ez lesz a legnagyobb baj akkor azt mondom, hogy nem történt semmi!

Ma már többször bementem hozzá, kicsit megfésültem, adtam neki fecsiből teát, és ahányszor megyek mindig dorombol, és valahogy mintha békésebb lenne a nézése. A hője is mintha jobb lenne, csak az a baj, hogy azt nem látom , hogy enni akarna.
Várunk, a remény hal meg utoljára!   


Nincsenek megjegyzések: