2014. január 4., szombat

Újabb várakozás.

Ma reggel a megbeszélés szerint kilenc órára mentünk a dokihoz. Már itthon úgy láttam, hogy Salamonka sokkal jobban van. Élénkebb volt, és amikor megkínáltam néhány szem jutifalattal, elfogadta, és egy pár szemet meg is evett. Mielőtt elindultunk csak egyszer pisilt, és normális mennyiséget. Ami feltűnt, hogy  már nem égészen színtelen és szagtalan a vizelete.
Tegnap este elég sokat gondolkodtam a tünetekről, a folyamatról, és a véreredményről. Arra a következtetésre jutottam, hogy nem olyan biztos a diagnózis, hogy cukor beteg a macska. Lehet, hogy ez a magas cukor a hosszú éhezés után kialakult tünet, illetve következmény. De vajon akkor mi lehet az alap baj?

Reggel a dokinál ezzel kezdtem, de nem tudtam elmondani amit akartam, mert ős is ugyanezzel kezdte, és a következtetése ugyan ez volt!   Abba maradtunk, hogy halasztjuk az inzulint, mert ha sikerül egy kicsit feljavítani, eljutni vele odáig, hogy egyen akkor lehet , hogy szép lassan helyre áll a cukor szintje.

Megint alaposan megvizsgálta, hőt mért , mert azt is jobbnak éreztük, és az normális 39.5 volt. A hasát teljesen átnéztük UHval. Itt arra volt kíváncsi, hogy esetleg nincs-e valahol daganat. Ezt azért akarta kizárni, mert ha elkezdi vitaminozni és ha van valami daganat akár csak kezdemény akkor annak növekedését is gyorsítja. Ez pedig nem lenne kívánatos. Semmi elváltozást nem láttunk. Vese, máj rendben, az epe és vezetéke szintén, dugulásra utaló árnyék sem volt sehol.

Ez után még egyszer átbeszéltük a vérleletet, majd kért a labortól a már ott levő vérmintából még egy fajta elemzést, és úgy döntöttünk, hogy kapjon egy infuziót. Vitaminokat és fájdalomcsillapítót, mert a fogainál látható baj ami oka lehet az evés elutasításának. Abba maradtunk, hogy ha a hétvégén valami komolyabb baj lenne akkor telefonáljak, és keresünk megoldást.

Ez után már itthon megint adtam neki a teából, aminek az alkalmazásáról tájékoztattam a dokit, és megint kapott néhány szem juti falatot.
 Amikor készítettem a reggelijüket a konyhában ülve várta, hogy mit kap.

 Az egész napi élénkebb viselkedés után a vacsorából, már a többiekkel együtt evett. Sőt a száraz tápból ropogtatott.


 Napközben egy jót fésülködtünk, majd játszott a fésűvel.

Nincsenek megjegyzések: