2014. január 18., szombat

Félek!!!

Néhány napja én ápolom a Salamont. Kaptam minden szükséges eszközt ami az ellátáshoz kell, viszonylag normális cukorértékkel át vettem a kezelését. Három napig, egészen Péntekig nem is volt semmi baj, reggelente adtam neki a két NEinzulint, és így a cukor normális volt, evett rendesen. Szombat reggel azt vettem észre, hogy kevesebbet evett mint szokott. A Frigyessel még menni kellet a dokihoz, mert a harmadik antibiotikumot még meg kellett kapnia a tüsszögésére. Mondtam, hogy a Salamon jól van, de szerintem kevesebbet evett mint ami estig elég lenne neki. Megbeszéltük, hogy akkor napközben is kaphat némi kiegészítő adagot.
Este felé, mielőtt enni adtam volna neki megmértem a vizelet cukorszintjét, és ekkor ért a meglepetés. A teszt a veszélyes tartományban jelzett. Eddig még egyszer sem magasabb a normális értéknél. Megint beadtam neki a két NEinzulint, és próbáltam etetni, de néhány falat után visszautasította az ételt. Később újra kínáltam, de megint csak éppen, hogy egy kicsit evett. Letettem a száraz kajás edényt, hogy ha enni akar azért találjon valamit.

Reggel, azaz hajnali háromkor kimentem, ő jött mint szokott, de ahogy felállt hozzám, elkezdett hányni. Hányt teljesen üres gyomorból, savat. Aztán ment inni. Elkészítettem az inzulinját, be is adtam neki a két Negységet, majd kínáltam étellel, de nem fogadta el. Na ekkor ijedtem meg, mert inzulin után ennie kellene. Ivott egy kis vizet, de enni nem akart. Fecskendőből adtam neki kamilla+borsmenta+csalán teakeverékből. Ezt többször ismételtem, hogy legalább folyadék legyen benne. Később beadtam neki egy Cvitamint. Figyeltem, hogy mikor és melyik bilibe pisil, de hat óráig nem ment el a kosárból.
És megint vasárnap van, nincs doki, de ha lenne akkor is tudom, hogy csodát tenni ő sem tudna!
Ha nem kezd el enni, legalább néhány falatot, akkor nagyon nagy baj lesz, és ezért félek!!!
   Salamonkám az istenért, kérlek, hogy kapd össze magad, és egyél, mert anélkül nagy bajba kerülsz!

Nincsenek megjegyzések: