2009. július 22., szerda

A varrat.

Ne fotózz már, mert fáj a szemem!

Ma igen komoly kétségeim támadtak, Salamon szemgyógyulását illetően.
Tegnap este már nem nagyon akarta kinyitni, sőt egy kicsit könnyezett is. Próbáltam fertőtleníteni a saját fertőtlenítő teámmal. Közben láttam, hogy a külső sarka nem forrt össze, és mintha nagyobb lenne a rés mint előző nap volt.
Ma reggel megint megnéztem és fertőtlenítettem, de nem sokkal volt jobb. Délutánra már vérzett, és kijött egy darabka sebvarró. Azt hiszem, hogy fájt és viszkethetett neki, és ahogy mosakodott kihúzta a sebvarra egy darabkáját. Ezért délutánra már vérzett neki. Bekentem szemkenőccsel, mert a szemcsepp csípi a friss nyálkahártyát, de a Septosyl nyugtatja. Úgy néz ki, hogy javult neki, mert egy kicsit megint kinyitja, és most nem vérzik. Az az igazság, hogy ebben forróságban nem szívesen vinném el az orvoshoz, mert teljesen megbolondul mire odaérünk, és többet ártok vele mint használok.
Délelőtt megint fenyegette a Sámsont, ezért kénytelen voltam bezárni a hálószobába.

A Ka-Ka Nu-Ku pisilése azt hiszem rendeződik, már észre vettem volna, ha nem tudna pisilni. Az óta is adom neki a C vitamint.

Nincsenek megjegyzések: