2009. július 11., szombat

Nem sikerült! Nekem kellett dönteni!

Este hat órakor már rendesen evett. A gallért egy mozdulattal szét törte a nyakán. Nagyon remélem, hogy nem sérül a szeme. Belecseppentettem a gyógyszert, közben megnéztem a varratot, szerintem nagyon jó. Remélem szépen összeforr neki. Most, csak egy egész picit váladékozik.
A ketrecben nem akar maradni. Állandóan az ölemben fekszik. Ha elindul még egy kicsit bizonytalan, és kísérem. Nem tudom az éjszaka hogyan lesz. Azt hiszem a többieket kizárom a hálószobából, és csak ő lehet bent. Azt hiszem nehezen fogják viselni, de nem kockáztathatom a Sali szemét.
____________________________________________________________________
Így nézett ki amikor hazajöttünk a dokitól.



A várakozásból, és késlekedésből majdnem tragédia lett.
Petya halála után napirenden van a rangsor vita. Már néhány napja azon gondolkodom, hogy kénytelen leszek a kandúrokat ivartalanitattni, mert nem tudják eldönteni, hogy ki a bandavezér, és egyre gyakrabban verekednek össze. Eddig csak a szőr hullott, de ma éjszaka majdnem tragédia lett. A verekedés után a Salamon elbújt. Azt hittem, hogy miután szétzavartam őket féltében igyekezett biztonságos távolba kerülni. Nem is izgattam magam miatta, de megígértem neki, hogy a jövőhéten viszem őket sorban a dokihoz, és megszabadíttatom őket a harciasságuktól.
Ezzel, részemről befejeztem a rumlit. Majd amikor már reggel hazaértem a bringázásból, sőt a reggelizésen is túl voltam - kb 1/2 9 volt ekkor-, előjött a Salamon. Azt hittem elájulok mikor megláttam a szemét. Mind a kettő véres volt, sőt a jobb szemhéjának a széle leszakadt.
Fél órán beleül elindultunk az orvoshoz.
A doki visszavarrta a leszakadt szemhéjat, és egyben elintéztük az ivartalanítást is. Nagyon remélem, hogy sikerül a szemhéj visszanövése, a szerencse a bajban az, hogy legalább a szaruhártya nem sérült.
Most ébredezik a ketrecben. Nagyon nincs ínyére a dolog, mert eddig még csak a kiállításokon volt ketrecben, itthon soha.
Jó lett volna, ha nem késlekedem ennyit.

Nincsenek megjegyzések: