2009. július 30., csütörtök

Azt hiszem, MEGGYÓGYULT!

Ma reggeli állapot: a nagy mosdatás. Viktória, és az apja Grisenka.
Viktóriát ma kell vinni a dokihoz kontrollra, vagy további kezelésre.
Az előbb elraktam a ketrecet, mert szerintem már nincs szükség rá. Teljesen jól van, jön, megy, a mozgása harmonikus, magabiztos.
A gyógyszereket, természetesen beadtam neki. A doki azt mondta, hogy három napon át kell adni. Ma van a harmadik nap.
Kíváncsi vagyok az orvos véleményére.

Megjöttünk a dokitól.
Azért nem felhőtlen a boldogság, mert továbbra is nagyon pontosan kell adagolni a gyógyszereket, mert kihagyás esetén a betegség visszatérhet. Még két hétig kell szednie, csökkenő adagokban. A gyógyszerek elhagyása után, ha néhány nap múlva sem térnek vissza a tünetek, akkor lehet, és akkor is csak mérsékelten örülni.

Ígérem, hogy nagyon fogok figyelni!

A fiukról.
Még korai lenne a döntés, várni kell akár 3-4 hónapig.

Megpróbálok türelmes lenni!


2 megjegyzés:

Vaci írta...

Örülök, hogy javult Viktória, de hát az antibiotikumot végig kell szedni, hogy a bacik utolsó morzsáit is elpusztítsa.
Biztos, hogy teljesen ki fog jönni ebből a nyavalyából és még sok-sok évig örömet szereztek egymásnak!
Annak is drukkolok, hogy a fiúk lerendezzék az ügyet egymást közt vér nélkül és béke legyen ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Benjamin a Vörösmacska írta...

Igen, és neki ez már visszatérő, mert amikor azt hittem, hogy hőguta és lehűtöttem, akkor teljesen elmúltak a tünetek, majd két nap múlva még súlyosabban jöttek vissza.
Köszönöm a figyelmet, és a drukkot!
Rá is meg a fiukra is nagyon fogok figyelni!