2008. április 2., szerda

Az utolsó kezelések sem...

Az utolsó út elötti alvás az otthonában.


Ő már átmnet alatta! Drága Benjikém soha nem felejtlek.
Köszönök minden szépséget amit kaptam tőled, életed 16 éve alatt. Nyugodj békében!

Ma délutánra megjöttek a laborleletek. A máj és a vese nem károsodott, viszont a fehérvérsejtszám nagyon magas volt. Ez valami igen komoly gyúlladásra utalt. A nehezített légzés mára már szabályos fulladási rohamokká erősödött. A röntgen mellett döntöttünk. Az eredmény szörnyű, és végzetes volt. Egy hatalmas daganat teljesen összenyomta a tüdőt és a légcsövet. Ezt látva, és az orvosok elemzését, valamint a várható kilátásokat merlegre téve meghoztam életem egyik legszörnyűbb dötését. Ha nem teszem, akkor további felesleges kínlódásnak teszem ki, a fulladási rohamok csak erősödtek, és fulladásos halálhoz vezettek volna. Ha igazán szerettem a Benjikémet, akkor ezt nem akarhattam. Ezért döntöttem úgy ahogy döntöttem.
Nincs többé, a sokszoros fajtagyőztes, W.Ch. Gyékényesi Benjamin. Hatalmas űrt hagyott maga után, soha sem tudom elfelejteni.

1 megjegyzés:

szuszmok írta...

Nagyon sajnálom, hogy elment Benji, fogadd őszinte részvétem!Nyugodj békében, Benji! A szivárványhíd túloldalán biztosan találkozol majd Jackkel, ő tegnap követett téged oda, ahonnan nincs visszaút.
szuszmok