2008. április 3., csütörtök

Az első nap, nélküle.

Petya és Benji, közös melegedés a konvektor elött. Az utóbbi időben, szinte elválaszhatattlanok voltak.

Grisenka, Benjike és Tündérke fia.


Tiziana, Benjike és Fruzsina lánya.

Éjszaka alig tudtam aludni.Egy percre sem ment ki a fejemből. A többiek jöttek a helyükre aludni, de a Benji nem volt sehol. Mikor egy- egy kicsit elszundítottam, minddig arra riadtam fel, hogy nincs a helyén.
Korán reggel elmentem bringázni, ott is velem volt. Szerintem ez már mindig így lesz. Bár mit láttam ami szép volt, mindenről ő jutott eszembe. Pont úgy mint amikor Pongráckát elvesztettem. Róla a topik elején írtam.
A csapat egész nap nagyon csendes volt. Még játszani, és fésűlködni sem jöttek úgy mint ahogy szoktak. Azt hiszem, hogy ők tudják, hogy mi történt. Már az is érdekes volt, hogy amikor már nagyon beteg és gyenge volt, a többiek mintha vigyáztak volna rá. Azt hiszem érezték, hogy segítségre szorúlt.
Az elöbb, mikor elkezdtem ágyazni a Petya nagyon érdekesen nézett rám, nyávogott és végig járta és szegolta azokat a helyeket ahol a Benji szokott lenni. Felugrott az ágyra, pont úgy ahogy a Benji szokott , csak ő nem bújt a takaró alá, hanem megállt az ágy közepén és nyávogva nézett rám. Szerintem kereste a Benjikét. Az utóbbi időben nagyon jó viszonyban voltak. Ha a Benji elindúlt valamerre, a Petya azonnal ott termett, és magyarázva törleszkedett hozzá. A Benji külömben is egy nagyon béketűrő macska volt. A kiállításokon, ha valamelyik nyugtalankodott, nem akart a ketrecben maradni, áttettem a Benjihez és azonnal lenyugodott. Azt hiszem, hogy melette biztonságban érezték magukat. Az ő különlegessége ebben is megnyílvánúlt.
Nagyon nehéz elviselni a hiányát, amit csak az enyhít valamelyest, hogy ő már biztos nem kerülhet idegen ember kezébe, annak kénye- kedvére kiszolgáltva.
Van két gyermeke akik emlékeztetnek rá, és akikben mindig őt fogom látni: Grisenka, és Tiziana.
Mindkettőnek hasonló bűbájos természete van. A Grisenka ugyanúgy magyaráz, a Tiziana meg ugyanúgy játszik ágyazás közben a lepedővel mint a Benji tette. Ráadásul mind a kettő vörös, csak nincs fehér nyakakendőjük meg fehér zoknijuk, mint a Benjinek.

Nincsenek megjegyzések: