2013. január 3., csütörtök

Gyógyulgatunk!

Sziasztok!

Képzeljétek ma nem kellett a dokihoz menni. Igaz, hogy a gazdi kétszer valamit beletett a torkomba amit én nagyon utáltam, de ő azt mondta ettől fogok meggyógyulni. Hiszek neki és nagyon bízom benne, mert biztos igaza van, és még soha sem bántott és nem csapott be!
Jókat játszottunk a Salamonnal, mert már ő is sokkal jobban van. A gazdi neki is  tesz a szájába valamit amitől neki is meg kell gyógyulni.
Aztán segítettem neki rendezgetni a számlákat.
                                          Ilyen álmos voltam.
                                               Naaaaaaaaa! Nem akarok lemenni!
                                          Itt meg segítek a gazdinak számlákat rendezni.
Utána elmentem aludni a legfelső búvóhelyemre. Azt is a gazdi csinálta nekünk, hogy jól tudjunk aludni.

Nincsenek megjegyzések: