2013. január 1., kedd

Mikor legyen a macska beteg, ha nem ünnepek alatt!!

Sziasztok!

Frigyes vagyok! Tudjátok a Falurossza. Igaz, a gazdi mostanában elég gyakran Zabigyereknek is hív. Azt nem tudom, hogy mit jelent, de nem baj, mert szerintem elég, ha a gazdi tudja.

Na! De hogy a lényegről beszéljek, képzeljétek ma meggyógyítottam a gazdit.

Volt némi előzménye a dolognak Az úgy kezdődött, hogy egy nap a Salamonka elkezdett hányni. Én nagyon megijedtem, mert előtte nagyon hangosan kiabált, a gazdi meg szaladt és kivitte a fürdőszobába, és nagyon simogatta, meg vigasztalta a Salamonkát. Ez váratlan volt, mert már az előző hasmenéses baja elmúlt, és már a gyógyibogyókat sem adta neki a gazdi. És most tessék egy ilyen borzalmas hányás. A gazdi megint adott neki gyógyibogyót, de most valami másfélét.
Aztán Salamonka sokat ivott, meg valamennyit evett is, meg elbújt a fotel mögé. Este megint kapott gyógyibogyót, de már elég furcsa volt mert nagyon félt a gazditól, is meg mindenkitől, és mindig elbujt. Akkor már én is kezdtem félni, mert nem tudtam mi történik vele. Én is elbújtam, mert attól féltem, hogy nekem is ad a gazdi abból a bogyóból.
Másnap reggel a Salamonka már nagyon szokatlanul viselkedett. Olyan volt, mintha nem tudná, hogy hol van. A gazdi mindig mellette volt, és simogatta, meg vigasztalta. Azt mondta neki, hogy igyál kiscicám, mert ki kell tisztulni ennek a bogyónak a szervezetedből. Egyszer csak Salamonka rengeteget pisilt maga alá, és ez nem volt elég, el kezdett szaladgálni körbe körbe a lakásban, és minden csupa pisi lett tőle. Akkor a gazdi először őt tisztította meg, majd a lakást, de érdekes volt, mert nem szidta meg a Salamont, hanem egyfolytában csak azt mondta, hogy "jól van kiscicám, nagyon ügyes vagy!" Az egészből semmit sem értettem, és egyre jobban féltem, mert nem tudtam, hogy mi miért történik. Elbújtam hol egyik, hol a másik rejtekhelyre. Még enni sem mertem előjönni.A gazdi ezt vette észre, és akkor kezdett el keresni. Akkor sem akartam előjönni amikor megtalált. És akkor engem is elkezdett vigasztalan, meg simogatni, és próbált kivenni a rejtekből, de nem hagytam magam. Azt mondta, hogy "uramisten, más nem is hiányzik, mint hogy te is beteg legyél!" Ez után hol a Salamonka mellé ült és simogatta, hol mellém ült és engem is simogatott.
Ez így ment napokig! De a Salamonka egyre jobban lett, és akkor már én is elő merészkedtem, hagytam, hogy a gazdi simogassa fejemet, sőt már a kezéhez is törleszkedtem. Akkor értettem meg, hogy a Salamonka nem a gazditól lett beteg, hanem a gazdi gyógyította meg. Nagyon remélem, hogy most már nem lesz beteg.
Ma délután megint nagyon megijedtem, mert a gazdi délután lefeküdt a nappaliban a heverőre és úgy csinált mint éjszaka. Nem mozdult, és csukva volt a szeme. Odamentem hozzá, jól megnéztem közelről is, és tényleg nem volt nyitva a szeme. Akkor elkezdtem nagyon hangosan dorombolni, és a fejemet belefúrtam a kezébe. És egészen addig csináltam amíg ki nem nyitotta a szemét, és nem kezdett el simogatni. És akkor azt mondta, hogy "Frigyesem most már boldog ez az újév!" Menjünk és kívánjunk mindenkinek nagyon boldog újévet!
Ezt már megint nem tudom, hogy mit jelent, de ha a gazdi akarja akkor:

Mindenkinek nagyon boldog újévet kívánok!

           Frigyes a gyütt-ment Zabigyerek:-)))!


  

Nincsenek megjegyzések: