2008. február 29., péntek

A baj forrása.

Benji és Absnitzli, a két beteg.
Benji a pulton.
Ma reggel teljesen kétségbe estem, mert a Benji a gyógyszerek, és szemkenőcs ellenére rosszabul van. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy mi lenne a jó? Vigyem megint az orvoshoz, vagy adagoljam neki még tovább a gyógyszert, és várjak még egy napot? Egyre rosszabb állapotban van, és nagy a valószínűsége, hogy nem egy síma szemgyulladás, ami a szemén látszik. Ma reggel már félre tartja a fejét, mintha a füle is fájna. Az orrábol, és a szája bal sarkából, valami sárgás váladék folyik. Nem gennyes, mert tiszta, átlátszó mint a víz.
Beadtam neki a gyógyszert, meg bekentem a szemét, de nem vagyok biztos benne, hogy ez a megoldás. Nagyon úgy néz ki, hogy neki is nyálkahártya gyulladása is van, mint az Absnitzlinek.
A Benjinek még van néhány foga, ezek közt rossz is lehet. Az pedig nagyon veszedelmes bajokat tud csinálni. Lehet, hogy a reumatikus jellegü fájdalmai is attól vannak. Sőt, biztos is, hogy van roszz foga. A doki, az egyik hátsó fogárol egy nagy fogkövet szedett le. Alatta biztos, hogy rossz a fog.
Azt hiszem, hogy ma kiderítem, hogy tényleg a fogától van-e, és holnap elviszem a dokihoz. Szombat lévén, nem tudom, ki fog rendelni. Jó lenne a Miklós, mert vele meg lehet beszélni, hogy mit szeretnék. Nagyon nem mindegy, hogy mit csinálunk, mert 16 évesen nagyon veszélyes az altatás. Pedig, ha ki kell húzni a fogát, akkor el kell altatni. Legalább is egy erős bódítást kell alkalmazni.

Igen, most láttam, hogy teljesen gyulladt az a foga amiről leszedték a fogkövet. Attól van minden baj. Szegénynek nagyon fájhat. Az egész bal oldala gyulladásban van. Holnap el kell vinni, csak attól félek, hogy most már az utazás nagyon meg fogja viselni.Ráadásul, rossz idő várható, és nem tudok bringával menni. Villamossal kell mennem, mert a taxi nagyon drága, és nincs rá pénzem.

Nincsenek megjegyzések: