2008. február 28., csütörtök

Lumbagó!!



Mint már írtam róla, a Benji gerincével komoly baj van. Úgy látszik, hogy a mozgás hiány náluk ugyanolyan bajokat okoz, mint az embernél. Az élete eddigi 16 éve alatt csak a lakásban élt, igaz nem egyedül, hanem több társával együtt.Ez azt is jelenti, hogy a közös játék, alkalmanként a viszálykodás, némi mozgásra késztette. De, úgy látszik, hogy ez, meg sem közelíti a szabadban, kényszerüségből végzett szaladgálást, fáramászást, és egyéb hasonló tevékenységeket. A passzív életmód következtében mészlerakódás keletkezett a csigolyákon, és most ez nyomja az ideget, és ezért vannak fájdalmai. A fájdalom mellett, a bénulás veszélye is fenn áll.
Még egy nap és lejár a gyógyszer kúra ideje, és akkor nem tudom, hogy mi lesz. Ugyanis, ma reggel megint tapasztaltam némi remegést nála. Ez, korábban, akkor volt amikor nagy fájdalmai voltak.Ráadásul, megint jön a hétvége, és ilyenkor rövidebb rendelési idő van a dokoinál. Igaz, hogy még nem volt olyan, hogy ha szóltam neki hétvégén, hogy baj van , ne jött volna oda a rendelőbe.
Ő az a macska, aki minden szavamat megérti, és minden szavamat elhiszi, és feltétel nélkül bízik bennem. A ragaszkodása határtalan. Nekem is az egyik legfontosabb macska. A többit is nagyon szeretem, de ő valahogy más. Nem tudom, miért? Talán, mert az első Szib.-alomból való, itt született nálam, és én segítettem a világra. Az évek során, sok szép közös élményünk volt. A kiállítások során, sok örömet szerzett nekem. Mondhatom, hogy az életem, és így a lelkem egy darabja, ezért nagyon ragaszkodom hozzá!

Nincsenek megjegyzések: