2011. május 3., kedd

Jól tettem, hogy nem tettem!:-))

A gép alatti kuckóban.

A ketrec tetején, ahova egyedül ment fel.

A gépasztalon a kezem mellett. Ide is egyedül ment fel!

Nagyon érdekes események zajlanak! Drága szép kis Ka-Ka Nu-Ku napra napra jobb állapotban van. Nem tudom, hogy ez a folyamat meddig fog tartani, de most nagyon örülök, hogy nem léptem meg azt az utolsó lépést! Pedig amikor napokig teljes apátiában volt, már fontolgattam, hogy meddig szabad várni, nem hagyom feleslegesen szenvedni?! Valójában nem is tudom, hogy mi történt, de egyszer csak enni kért, és azóta egyre többet kéri az ételt, és egyre többet meg eszik belőle. Ma már két kis gourmet konzervet megevett, és a többiekkel együtt a szokásos esti tasakosból is kért, sőt az előbb láttam amint kiment a konyhába és eszegette a száraz tápot.
Majdnem hihetetlen, de ez a folyamat zajlik!
Napközben itt van körülöttem, a gép alatti kuckóban, sőt gyakran feljön az ölembe, vagy a kezem mellé a gépasztalra. Egyszerűen nem tudom, hogy mi történt, mitől ez a javulás. De nekem teljesen mindegy, a lényeg, az hogy jobban van! És nem tudok eleget örülni annak, hogy nem tettem meg azt amit a józan ész diktált. Az ész akarta, de a szív nem engedte.

Mostanában rengeteget gondolok a Benjire. Nála amikor megláttam a röntgenképet, rögtön tudtam, hogy mi volt az oka az az nap reggeli fulladási rohamának, és azt is, hogy a kora miatt nem bírna ki egy több órás mély altatást, és döntöttem. Nagyon nehéz volt, de megtettem! Tudom, hogy jól döntöttem, de ennek ellenére máig sem vagyok teljesen nyugodt a döntésem felől. Tudom, hogy sokat szenvedett volna ha nem így döntök, és mégis máig sem tudtam teljesen megnyugodni. Ez jön elő mindig a hasonló helyzetekben, és nem szívesen döntök élet vagy halál kérdésben. Nem szeretek istent játszani. Az élet egyszeri és megismételhetetlen. Ha egyszer elveszem, soha többé nem tudom visszaadni!
Ezért örülök, hogy most még nem döntöttem, mert tényleg igaz, hogy aki időt nyer, életet nyer!
Most ez történt! Nem tudom mennyit, de életet nyertem, és nyert a Ka-Ka Nu-Ku!

Nincsenek megjegyzések: