2011. április 28., csütörtök

Kedvező változás:-)

Eszik néhány falatot, iszik rá, és utána visszamegy a biztonságos védelembe.


Reggel még csak egy-két falatot fogadott el, de ott hagytam a tányért a ketrecben előtte. Bezártam a ketrecet, mert el kellett mennem délelőtt, és mire hazajöttem üres volt a tányér. A zárt ketrecből a többiek nem szedhették ki a kaját a tányérról, ezért biztos, hogy a Ka-Ka Nu-Ku ette meg.
Kimostam a tányért, és rátettem egy keveset, és miután itthon voltam nyitva hagytam a ketrecet.
Egyszer csak előjött és elkezdte enni a kaját. Többszöri kicsi adag elfogyasztása után ott tartunk, hogy kb. háromnegyed doboz konzervet megevett.
Tudom, hogy ez a mennyiség kevés arra, hogy a leromlott állapotán érdemben javítson, de mégis örülök neki, hogy legalább ennyit evett. A ketrecből nem akar kijönni, pedig egész nap, vagyis amióta itthon vagyok nyitva a ketrec!

Nincsenek megjegyzések: