2011. április 10., vasárnap

A figyelmetlenség következménye!

A gumiszalag, a rátapadt szőrkígyóval! Nem igazán gusztusos a látvány, de én ma reggel nagyon örültem neki:-))

A tettes, akit majdnem áldozattá változtatott a gazdi figyelmetlensége!:-((

Már rég óta un. postásgumit használok a félzacskós fagyasztott zöldségek lezárásához. Jó erős tartós gumi, és biztonsággal lezárhatók az összetekert félzacskók.
Tegnap is, mint mindig, a zöldséges zacskót leakartam zárni, amikor is a gumi elszakadt. Félredobtam a konyhapulton, és a fiókból kivettem egy másikat és azt tekertem a zacskóra. Majd a zacskót beraktam a mélyhűtőbe, és mint aki jól végezte dolgát, mentem a többi dolgomat intézni.
A szakadt gumiszalag ott maradt a pulton!
Majd legközelebb estefelé nézem körül, hogy mit kell még rendbe tenni, akkor láttam, hogy ott van két, azaz kettő kicsi darab gumi. Azonnal tudtam, hogy mi történt. Valamelyik macskám egyszerűen megette a gumiszalagot.
Szidtam magamat, mint a kocsis a lovát, hogy miért nem tudtam jobban figyelni, mert ez akár végzetes is lehet. Ráadásul azt sem tudom, hogy melyik macskát kell figyelnem, hogy ki jön-e belőle, akár elöl, akár hátul. Ha nem jön ki akkor okozhat bélelzáródást, és hatalmas szenvedést a macskának! Akár az életébe is kerülhet!
Számomra nincs bosszantóbb dolog, mint az, ha egy élet felelőtlenség következtében vész el. Az végzetes, vissza nem fordítható történés!
Azonnal végignéztem a csapatot, pedig tudtam, hogy még ilyen rövid idő alatt semmit sem okoz, ezért nem is láthatok semmit.
Kora reggel az volt az első, hogy megint végig néztem őket, persze ez nem újság mert minden nap így kezdődik, de most célzatos volt a megfigyelés!
Majd egyszer csak a hálószoba bejáratánál megláttam amit kerestem! A gumiszalag rajta egy vörös szőrkígyóval! Hányásnak, még nem örültem ennyire, mint most ennek! A tüzetesebb vizsgálat után arra a következtetésre jutottam, hogy egészen biztos a Sámson volt a tettes. Ő szokott arra pultra felsumákolni, és ezt-azt ellopkodni.
Ezek után megállapítható, hogy ez a het is jól kezdődik!:-))))

1 megjegyzés:

raccoons írta...

Ez valóban nagy szerencse!De a lényeg,hogy nem történt nagyobb baj,és szerencsésen végződött!!