2009. augusztus 10., hétfő

Viktória az orvosnál.

Jól nevelt macska, csak késsel-villával ebédel.
Nagyon szeretném már újra látni ilyen, és ehhez hasonló produkcióit.

Útra készen! Megyünk az orvoshoz.

Ma nyitásra odaértünk, de még így is voltak előttünk. Több macska volt a váróban, és egy pici kutya. Fajtára is, meg korra is pici. Egy bélelt fekvőkében a takarók közül csak egy picike fej látszott. Ez a picike fej időnként alig kapott levegőt. Szörcsögött, nyöszörgött, egyszóval szabályosan fuldoklott szegény.

Nem nagyon szoktam az állatorvosi váróban beszélgetni, mert itt mindenki tele van tanácsokkal, meg "jajdearanyoshaddsimogassammeg"! Ettől nagyon gyorsan elszáll az agyam, mert semmi szükség rá, hogy egyik beteg állatról a másikra vigyük a bajt. Azt sem tudja mi baja akár az övének, akár az enyémnek, de szeretné megsimogatni. Ha nem engedem akkor nem érti miért féltem annyira. Azt meg végképp nem érti, hogy az övét is védem, nem csak az enyémet.

Nahát, ezzel a pici kutyával éppen az én macskám mellé ültek le, és ezért kérdeztem meg, hogy mi baja lehet a kutyusnak. Nagyon gyorsan kiderült, hogy "szaporító" és "butagazdi" baja van. Ugyanis, tegnap vették, tenyésztőtől a törpe pincser kölyköt valami vásárban.
Szerencsére nem kellett tovább hallgatnom a történetet, mert kijött a fődoki és mehettünk be a kezelőbe.

Megint alapos vizsgálat, majd a vélemény: jó hogy emeltem a gyógyszer adagot, mert sokkal jobb állapotban van mint általában szoktak lenni a visszaesés után.
Javaslat: egy újfajta antibiotikum injekcióban, és kapja továbbra is az emelt adag gyógyszert. Az antibiotikum hatása három hét, utána kontrol. Ha negatív változás lenne akkor azonnal menni kell. Egyébként, minden esély meg van a gyógyulásra.

2 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

Azt hittem, az agyhártyagyulladásból kigyógyult.

Ettől a mániákus rendelői taparolástól én is megőrülök. Hihetetlenül ostobák tudnak lenni az emberek.

Benjamin a Vörösmacska írta...

Ez az , hogy én is azt hittem, pedig csak jobban lett.

Egy hétig szedett kétféle gyógyszert nagy adagban. Ezt kellett a felére csökkenteni, az egyiket teljesen elhagyni, és rá egy hétre, éppen amikor megint csökkenteni kellett volna a gyógyszeradagot, sokkal enyhébben, de újra megjelentek a tünetek. Ezért nem is csökkentettem, hanem inkább növelve, visszaállítottam az előző szintre, és mentünk újra a dokihoz.

Előre mondta a doki, hogy ez megtörténhet, mert az antibogyó elhagyásakor, ha még maradtak bacik akkor azok újra szaporodnak, és akkor más antobogyó kell. Ez történt most, de miután a tünetek sokkal enyhébbek így meg fog gyógyulni. Csak hosszadalmas kezelés kell.