2009. szeptember 5., szombat

Kiabálni kellett!

Lehet, hogy ez lesz a megoldás?

Nagyon felbátorodtam, és hajnalban kiengedtem a Salamont a hálóból. A szokásos kora reggeli dolgaimmal voltam elfoglalva, amikor is a nappali felől hatalmas fújásokra és morgásokra lettem figyelmes. Miután éppen nem tudtam odarohanni, elkezdtem kiabálni, hogy SALAMON, kifelé, meg hogy mész a szobádba! De csak folytatták a NAKIAZERŐSEBB című ordítozásukat. A szerencse az, hogy mire túljutottak a bevezetésen addigra odaértem, és szétzavartam őket.
Akkor már a Salamon rohant a háló felé, és mai meglepett az hogy a Sámson rohant utána.
Nagyon úgy néz ki, hogy felosztották egymás között a lakást, és mindegyik védi a saját területét. Csak az baj, hogy 52nm területű lakás elég kicsi két, a területét védő, egyenként hat kilós, domináns macska számára. Ha ez a szituáció szabad területen alakul ki, akkor ott van lehetőségük elkerülni egymást, és egymás körzetét.
Ennek ellenére tovább próbálkozom!

Nincsenek megjegyzések: