2011. október 24., hétfő

Egy boldog kiscica fáradságos napja:-)

A Gazdi ebbe a kosárba dobálta bele a labdáimat.

Ennyire elfáradtam, a takarítás közben!


Sziasztok! Frigyes vagyok! Tudjátok, a Falurossza.

Már régen jártam erre, mert nagyon elfoglalt vagyok mostanában.
Meséltem, hogy itt lakik öt elég nagy szőrű macska. De nem csak a szőrük nagy hanem kövérek is.
Főleg a Salamon. Na azért a többi sem panaszkodhat. Kivétel csak a Viktória. Ő inkább sovány. Biztos azért is van mindig rossz kedve, és nem játszik velem, meg a tornaórákon sem vesz részt.Vagy ha igen akkor inkább engem kerget, meg fújkál, a helyett, hogy ő is tornázna mint a többiek A tornaórák abból állnak, hogy amikor alszanak, én jól rá ugrom, hol egyik, hol a másik óriásra, és jól megmasszírozom a hátukat,és megszaggatom a bundájukat. Néha még a szám is tele lesz azzal a hatalmas szőrükkel. Ilyenkor a Gazdi szokta kiszedni a számból a rengeteg szőrt. Ilyenkor mindig magyarázza, hogy finomabban kellene játszani, meg egyszer ráfizetek, hogy ha nem tisztelem az idősebbeket.
Nem érti meg, hogy pont azért tartok nekik tornaórát mert nekik nem jó, ha ilyen kövérek, és valahogy leakarom őket fogyasztani.
Tényleg, nem igazán értem, hogy minek nekik az nagy bunda. Soha nem mennek ki, itt bent meg mindig jó meleg van. Szerintem semmi szükség rá! De mindegy, ők tudják. Lehet, hogy ők sem?
A tornaórák mellett, amit természetesen rendszeresen tartok a többieknek, a játékok gondos elrejtésével is sok időt töltök. Nagyon gondosan kell megkeresni az alkalmas helyeket. Ilyenek pl. az összes szekrényalja, az ágyak, meg a fotelok alja. De a legjobb a Gazdi lába körül amikor a konyhában főz. Itt nagyon jól lehet kergetni a saját farkamat is. Nem is értem, hogy a Gazdi miért nem engedi. Azt mondja, hogy túl nagyok a karmaim, és lefogja vágni őket, ha nem viszem arrébb a játékomat. Azt nem tudom, hogy mit jelent a "levágom", de valahogy nem hangzik jól, ezért nem is szeretném, ha megtörténne, ezért inkább elviszem a játékot a tűzhelyhez, mert ott nagyon jókat pattanik, meg kopog, és gyakran elbújik a tűzhely mögé. Innen elég nehéz kiszedni, de azért ha gondosan csinálom akkor sikerül.
Mára sikerült a lakás minden érdekes pontján több játékot is elrejteni. Így mindig tudtam, hogy hol találok egyet-egyet, és mindig könnyű volt megtalálni ha játszani akartam.
De ma megint történt valami amire nem számítottam. Azt mondta a Gazdi, hogy ideje takarítani, és megint szétdobálta a nappali játszóteret. Megint mindet összevizezett, a szőnyegeket, meg a parkettát, de még a bútorokat is összekente valamivel. De nem csak szétdobálta, meg összevizezte, hanem előkotorta azt a kosarat amiben a régi macskák játékai voltak, amiben én is találtam egy két érdekes játékot, és összeszedte az általam gondosan elrejtett játékaimat, és belerakta ebbe a kosárba. Ráadásul, még azt is mondta, hogy ezután itt a helye a játékaidnak.
Hiába szaladgáltam az előtt a felmosó előtt, hogy ne kotorja ki a szekrények alól a labdákat, mégis kikotorta, és a Gazdi beledobta a kosárba.
Nagyon elfáradtam, de nem tudtam megakadályozni, hogy ne kerüljön minden labda a kosárba.
Pedig az is fárasztó volt, hogy végre mindet elhelyeztem a legalkalmasabb helyre, és tessék, majd ha kipihentem magam, kezdhetem előröl egészet.
Ugye sajnáltok egy kicsit!?

Nincsenek megjegyzések: