2010. július 14., szerda

Hőség!

Viktória, legtöbbször ilyen kitekert pózban alszik:-))
Ka-Ka Nu-Ku vacsora utáni mosakodása a mászóka tetején.

Már napok óta iszonyú meleg van. Ma már a lakásban is 28 fok volt. Szegény macskák holt itt, hol ott terülnek el. Legtöbbször a parkettán. Ma egy kicsit kitisztítottam a szőnyegeket. Nem vittem túlzásba, mert nekem is nagyon meleg van, de már túl sok volt a kihullott szőr. Nedvesen áttologattam rajtuk a szőnyegseprűt. Elég sok szőrt összeszedett, és jó nedvesek lettek a szőnyegek. Ettől egy kicsit hűvösebbek lettek. A parkettát is felmostam, és utána a macskák többnyire a parkettán nyúltak el.
A Ka-Ka Nu-Ku most egész jól van. Rendszeresen eszi a száraz tápot is. Sőt amikor hallja, hogy megrázom az etetőt, azonnal szalad ő is mint a többi, és eszik is. Remélem még egy jó darabig nem lesz rosszabbul.
A Viktóriárért aggódom egy kicsit, mert ez a nagy meleg nagyon megviseli. Állandóan hűtöm vizes szivaccsal, és megint adom neki a gyógyteáját. Nagyon nem szeretném, ha ebben a melegben megint meg betegedne!

Nincsenek megjegyzések: