2010. május 7., péntek

Legyen könnyű álmod!


Drága Pomponkám! Égjen ez a mécses emlékedre, érted!



Ez a kis videó négy hónappal ez előtt készült róla!

Pomponkám átköltözött a szivárványon túlra.
Benjke kedvenc unokája. Két évvel ezelőtt, a Benji halála után néhány nappal mutatkozott a betegsége. Akkor nem akartam több veszteséget, ezért mindent megtettem, hogy ne menjen a nagyapja után. Nagy nehezen sikerült rendbe hozni, és élhető életet biztosítani számára.
Akkor nem is gondoltam ennyire át, hogy lehet, hogy a nagyapja után akar menni, és ezért gyógyul olyan nehezen. A Benji április 2-án halt meg, a születésnapja május 5-én van, és a Pomponka néhány nappal ez után kezdett egy kicsit jobban lenni.
Lehet, hogy úgy élte meg, hogy ha nem mehet, akkor inkább összeszedi magát. Ez után szépen lassan, de folyamatosan felgyógyult, vagy inkább tünetmentessé vált.
Ennek már két éve. Eddig tartott a jól léte. Kb két hete vettem észre, hogy valami nem igazán jó nála. Állandóan a Ka-Ka Nu-Kuhoz bújt, és egyre kevesebbet evett.
Hamarosan kiderült, hogy a daganat nem múlt el, csak tünetmentessé vált, és most újra támadta a szervezetét, de most már szinte mindenhol jelen volt.
Nem hittem, hogy ilyen gyors lesz a lefolyás, és csak néhány napja tűnt fel, hogy megint a Benji születésnapja körüli időben vagyunk. Azt tudtam, hogy nincs tovább miben reménykedni, de azt nem akartam, hogy Benji születésnapján menjen el. Így történt, hogy tegnap, május 6-án vettem búcsút tőle. Nem volt könnyű, főleg, hogy ennyire összekapcsolódik a Benjivel!
Így tegnap délután 1/2 7-kor elengedtem. Nehéz volt, és még ma is nehéz, mert ő hozzá is nagyon sok emlék fűződik, ezen kívül édesanyám kedvence ő volt. Most elment, és biztos, hogy találkozott már minden, számara kedves, korábban átköltözővel!
Drága pomponkám! Nyugodj békében! Soha sem tudlak, és nem is akarlak elfelejteni!