2015. március 1., vasárnap

Tiszta ideg vagyok!

Látom, nem csak ma vagyok ideges, de az előző bejegyzésem írásakor is az voltam, mert elírtam azt a dátumot amikor Tiziánát operálni fogja a doki.
 Elsejét írtam, de az nem jó mert ma van, és ez vasárnap. Tehát hogy pontosak legyünk, holnap 2015 március 2.-án reggel nyolcra kell menni és akkor fogja operálni a doki. Szerintem legfőbb ideje, mert egyre többször nyalogatja, rágogatja a daganatos emlőjét, ami azt jelenti, hogy hamarosan kidurranhat, ami nagyon kellemetlen lenne.
Már napok óta nagyon ideges vagyok miatta! Nagyon szeretném ha minden baj nélkül túljutnánk rajta.
Most egyenlőre félek is meg reménykedek is! Ha lehetne az összes erőmet neki adnám, hogy megússza, és ha metszett hassal is de élve hazahozhassam holnap délelőtt!

Nincsenek megjegyzések: