2010. június 28., hétfő

Aggódom!

Porszívózás után négyen is a mászókán, de a Ka-Ka Nu-Ku meg a Viktória szinte egész nap itt aludtak!

Ma valahogy nem tetszik a Ka-Ka Nu-Ku. Nem úgy eszik mint eddig. Néhány falat aztán abbahagyja megy inni. Rengeteget iszik, persze az nem árt, mert legalább nem szárad ki. Ma már a Gurmetet egyáltalán nem akarta enni, ezért főztem neki csirkemellet. Abból evett valamennyit, majd összekevertem a gurmettel, és úgyis evett egy keveset.
Adtam neki egy Cvitamint, remélem csinál neki egy kis étvágyat.
Egész nap a mászóka tetején alszik. Igaz hogy mosás után porszívóztam vagy két órát, és nem tudott az őlembe jönni. Akkor ment fel a mászóka tetejére, majd amikor ott a takaróikat porszívóztam, akkor belement a kosárba.
A Viktória sem az igazi. Ő is a mászóka tetején van egész nap. Ő legalább gyakran lejön enni. Most egész jó súlyban van.A mozgása is összerendezett. Ma nem láttam szaladgálni, játszani, igaz, hogy őt is zavarta a porszívózás. D ehát azt is meg kell csinálni néha.Úgyis már nagyon aktuális volt, mert a rendes hétvági porszívózás kimaradt a szédülésem miatt. Úgyhogy ma pótoltam, a mosás után kiporszívóztam.
Muszáj lesz nagyon figyelni mindkettőjüket,mert megint a meleg, és az főleg a Viktóriának veszélyes lehet.!

Nincsenek megjegyzések: