2016. május 9., hétfő

Derült égből villámcsapás.



Reggel megint mentünk az orvoshoz és a doki megint megdicsérte a Tiziánát, mert kimondottan jó állapotban volt. Nem volt láz, nem folyadékhiányos, vizsgálatra nem jelzett fájdalmat.
Kora reggelt sikerült éppen elkaptam amikor a már kitisztított bilibe pisilt. Nem jelzett, hogy fájdalma lenne, de elég sötét sárga volt a vizelete.Vettem mintát, és elvittem a dokihoz megvizsgálni. Igaz hogy a szokásosnál sötétebb volt, de tiszta csillogó, nem opálos, és nem üledékes. A teszt szerint egy kevés vörös vértest volt benne, amit a mikroszkóp alatt is lehetett látni. Napok óta, mióta rendszeresen kap antibiotikumot is, megbeszéltük a dokival, és  nem adtam neki a nyálkahártya regenerálót, mert nem akartam, hogy egyik gyógyszer kiüsse a másikat, vagy netán erősítse egymás hatását. Nem volt rossz az eredmény és egész jó hangulatban jöttünk haza. Egész nap jól volt evett, ivott és még játszott is velem. Többször szabályosan hívott játszani, amiből arra következtettem, hogy jól van, kezd olyan lenni mint régen volt.
Este hallottam, hogy a biliben kotorászik, majd kijött az előszobába és ugyan úgy mint régen is tette szól, hogy hagyott ott valamit. Mentem is mert el kell takarítani, láttam, hogy csak pisi. Felvettem a bilit, de majdnem el is ejtettem, mert valami brutális sűrűségű és sötét sárga folyadék volt benne.Azonnal mintát vettem, és rohanás a dokihoz, mert még itt van a rendelőbe. Tesztelés már fehérvérsejt is van benne. Mikroszkóp, fehér és vörösvérsejt is van, de homok vagy kő nem látszik.

Megbeszéltük, hogy adjam be neki a nyálkahártya regenerálót, és ha sikerül reggel megint vegyek vizelet mintát. Őt csak akkor stresszeljem azzal, hogy átviszem, ha úgy látom, hogy fájdalma van, vagy egyéb jele van, hogy nincs jól.

Nekem nagyon ijesztő ez a dolog, de érdekes, hogy jól van, játszik is.

Nincsenek megjegyzések: