2008. augusztus 8., péntek

Megvagyunk.....

Fruzsina. A többivel együtt akar lenni. Ő is jön fésülködni, meg játszani.

Fésülködés közben. Tiziana a lánya, és Sámson társaságában.

Itt is fésülködünk. Mellette Viktória, a másik lánya.

Elég régen jártam erre. Persze ennek örülök, mert azt jelenti, hogy semmi rendkívüli nem történt. A három gyengélkedő, kb. ugyanúgy van ahogy a legutóbbi beírás idején volt. Gyakran fotózom őket, hogy nehogy úgy járjak, hogy nem marad fotó utánnuk.
A Benji hiányát még mindig nem tudom teljes megnyugvással elfogadni. A héten egy társaságban a szeretetről, az életről és halálról beszélgettünk. Arról, hogy vannak kúltúrák ahol a halál nem a sötétséget jelenti, hanem éppen hogy a fényt. Az elmúlást azonosítják a fénybe távozással. Ezzel kapcsolatban jutott eszembe, hogy amikor a Benji meghalt én is fénnyel illusztráltam az elmúlását.
Ezt meséltem el, és megint úgy rám tört a fájdalom, hogy sírva fakadtam. Tudtam mindig, hogy ő az a macska számomra akinek az elvesztése nagyon megvisel, és a többi halálát ő utánna már könnyebben fogom elviselni, de azért azt nem gondoltam, hogy négy hónappal a halála után is ennyire intenziv lesz a fájdalom, és ilyen könnyen felszakad a seb amit az elvesztése okozott.
Az eszem tudja, hogy egy teljesen természetes folytatása az életnek a halál, de az érzéseimen úgy látszik még nem tudok uralkodni. A Biborka halála is , még ma is fájdalmas, pedig már annak több mint tíz éve.
A csapat többi tagja jól van. Éppen most fogok átállni egy új tápra, mert az Acana valahogy nem igazán hasznos nekik. Vagy már túl tömény nekik, vagy éppenhogy romlott a minősége, és ezért, de valahogy nem igazán jó nekik. Többeknél volt hasmenés, lefogyás, és a bundájuk sem az igazi. A hajléktalan macskák etetéséhez kaptam egy fajta német, prémium tápot, aminek a maradékát az enyémekkal etettem meg, és szerették is, meg a bundájukon is meglátszott még az a kevés is. Úgy hogy most már vegyesen adom nekik, és ha az Acana elfogy akkor már csak az újat adom nekik. Van értelme, mert már csak a Petyának van egy kis hasmenése. Pont a Petya a legérzékenyebb, mert egy éve, hogy FiP pozitív volt. Azon már remélem túl van, de megint nem jó a bundája, túl zsíros, és mégis törik. Ez jelenthet nagyon veszélyes dolgot is, de lehet a táptól is. Figyelni fogom őkelmét, és ha nem javul, megyünk a dokihoz. Ez a meleg sem igazán használ nekik, mert levetik az összes bundájukat. Nem csoda, hiszen az ő bundájuk nem a trópusokra, hanem Szibériába való.

Nincsenek megjegyzések: