2009. augusztus 1., szombat

Félek, de nagyon reménykedem!

Ezt a fotót is ma reggel csináltam. Jól látszik, hogy a szeme nagyon szépen rendbe jött.

Nagyon nehezen viselem, hogy nem lehet kiengedni a hálószobából, mert az első lehetőséget megragadja arra, hogy megtámadja a Sámsont.
Reggel úgy tudtam egy kicsit kiengedni, hogy folyamatosan fésültem őket, és még is így állandóan készenlétbe kellett lenni. Sokat segített, hogy a Viktória ott volt a kettő között, de még így is amikor a Sámson leugrott az asztalról, a Salamon azonnal rajta volt. A Sámson menekült, de így is elég sok szőrt kitéptek egy másból. Ráadásul nem merek porszívózni sem, mert a zárt ajtó miatt a többiek nem tudnak elmenni a porszívó elöl. Amikor a nappalit takarítom, akkor a hálószobába szoktak menni, és fordítva. Most nincs hova menni. Azért majd megoldom valahogy. Mindkettőnek tele van a nyaka sérülésekkel. Még az a szerencse, hogy nem túl mély sérülések.
Ehhez hasonló eset egyszer volt nálunk. Az két nőstény között volt. A Fruzsina kölyköket nevelt amikor az előző alomból származó lányát nem tűrte meg a közelébe. Annyira elfajult a dolog, hogy kénytelen voltam ketrecben tartani az alommal együtt. A furcsa az volt, hogy nem akkor kezdte üldözni a Tizianat amikor a kölykök születtek, hanem amikor négy hetesek voltak, és már önállóan tébláboltak a lakásban. Az is teljesen érthetetlen volt számomra. Kb két-három hétig tartott, és akkor a Fruzsina lecsillapodott, pedig még akkor is itt voltak a kölykök.
Azok a támadások azért voltak, mert az anya féltette a kölyköket. Tehát a támadásokat félelem motiválta.
Biztos, hogy most is félelem van a támadások hátterében. Nagyon jó volna tudni, hogy mi történt a két testvér között, ami a Salamonból ekkora félelmet váltott ki, hogy nem tud tőle szabadulni.
Vajon mi játszódik benne, ami ekkora dühöt eredményez. Jó volna tudni, akkor talán a megoldás is könnyebb lenne. Nem hiszem, hogy ez a magányra kényszerítés lenne az igazi megoldás. Az a baj, hogy nem tudom a másikat megvédeni tőle. Pedig ha soká tart a dolog akkor ki kell találnom valamit, hogy külön is legyen, de mégse legyen ennyit egyedül. A hálószoba ajtóra egy rácsot kell csinálni. Egyszer már csináltam hasonlót a fürdőszoba egyik ajtaján. Az a megoldás még meg is van, csak az a baj, hogy ott a mosógép és attól nem lehet becsukni az ajtót.

6 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

Szerintem ez elhúzódó rangsorvita.Egyidősek, egyforma erősek. Hiába menekül az egyik, ha a másik érzi hogy bármikor harcba szállhat ellene a vezérségért.

Benjamin a Vörösmacska írta...

Nagy a valószínűsége, hogy apjuk halála után valóban rangsorvita kezdődött köztük. E közben valaminek kellett történnie ami miatt elfajult a dolog, ugyanis kilenc évig nem volt semmi bajuk egymással. A Sámson is inkább az apjával próbált rivalizálni, de soha nem fajult el a dolog, és nagyon gyorsan tudomásul vette, hogy nem ő a vezér.

Nyafkamacska írta...

Lehet, hogy valamelyiknek van valami olyan betegsége ami még nem okoz tüneteket, de a másik már érzi a gyengülést.
Folyton Szuszmók Jackje jut eszembe. Ő a betegsége jelentkezése előtt már egy ideje a falkavezér oltalma alá helyezte magát. Csak éppen most nálad nincs falkavezér.

Benjamin a Vörösmacska írta...

Igen, erre az eshetőségre én is gondoltam.
A viselkedés megváltozása lappangó betegségre is utalhat. A Salamon kóros félelme hátterébe sajnos még ez is lehet.

Nyafkamacska írta...

Lehet, hogy érdemes volna csinálni egy kivizsgálást. De az is lehet, hogy csak időre és rád van szüksége.
Annyira szeretnék belelátni a fejükbe!

Benjamin a Vörösmacska írta...

És én félreértettem, ezzel csak rontottam a helyzeten.